loading...
قائم غدیر
مدیر بازدید : 197 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پت بز من اشاره به کتابی دارد که جرج بوش در زمان حمله 11 سپتامبر در کلاس درسی برای بچه ها می خوانده که 7 دقیقه بعد از حادثه بوش شروع به خواندن داستان میکند 

داستان شروع میشود: گرفتار بودن یک بز در میان حصارها و دارای بارکد بروی پیشانی خود 666


 
براي مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنيد
مدیر بازدید : 121 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

چه کسی فکرش را می کرد که یک موجود قهوه ای عجیب و غریب با چشمهای بزرگ که روی صفحه ی تبلت یا گوشی آرام ایستاده و نگاهمان می کند، یک روز برایمان جان بگیرد و رسیدگی به او بشود یکی از بزرگترین دغدغه ها و همه فکر و ذکرمان!

 

 

«پو» (pou) یک بازی برای گوشی و تبلت با سیستم عامل های اندروید و آی او اس و غیره است که طراحی و فرایند آسانی دارد.

وقتی این بازی و بازی های مشابهش را نصب می کنی، با موجودی مواجه می شوی که رنگش قهوه ای است و چشم های بزرگی دارد. روی صفحه ی گوشی ات ایستاده و با آن چشم های درشت نگاهت می کند و منتظر است تا پدر و مادرش را پیدا کند.

زهرا مهاجری: وسط جلسه نشسته است و تند و تند از حرف های رییس نت برمی دارد تا چیزی از قلم نیفتد. یکهو صدای آشنایی از گوشی بلند می شود که نشان می دهد بچه از خواب بیدار شده. وقتی این بچه از خواب بیدار می شود خودش را کثیف کرده و طبیعتا گرسنه است. زمان در اینجا حیاتی ست. باید هر چه زودتر به «پو» برسی تا وضعش خراب تر از این که هست نشود.

کار را رها می کند و دو سه دقیقه ای به رتق و فتق امور این بچه ی مجازی می پردازد و دوباره برمی گردد سرکار!

 
براي مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنيد
مدیر بازدید : 115 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

كارتون قديمي پينوكيو كه شركت فيلمسازي والت ديزني آن را در سال 1940 منتشر ساخت، هنوز مورد توجه كودكان و بزرگسالان اقصي نقاط جهان قرار مي‌گيرد. اما، داستان اين عروسك چوبي مبتنی بر یک تمثیل عمیق معنوی و برپايه آموزه‌هاي سری است كه به ندرت درباره آنها سخن به ميان مي‌آيد. در اين گزارش، ما به منشا و ريشه شكل‌گيري اين داستان انيميشني و نيز لایه‌‌هاي پنهان آن نگاه اجمالي خواهيم انداخت.

 

براي مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنيد

مدیر بازدید : 125 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

بازی Dying Light(نور فانی یا هر معادل دیگری که می‌خواهید برای آن در نظر بگیرید) یک بازی آخرالزمانی زامبی‌محور و اول‌شخص برای کنسول‌های نسل هشتم (PS4, Xbox One) و نیز رایانه است. این بازی، که به‌تازگی و در تاریخ 27 ژانویه 2015 (7 بهمن 1393) به بازار عرضه شده، ساخت شرکت تک‌لند (Techland) بوده و توسط شرکت وارنر براس (Warner Bros) منتشر شده است.

وقایع بازی در شهری به نام حرّان (Harran) روی می‌دهد. هرچند سازندگان بازی مدعی شده‌اند که نام تمامی اشخاص و اماکن موجود در این بازی «تخیلی» بوده و هرگونه شباهتی «کاملا تصادفی»‌ است، اما با کمی دقت می‌توان دریافت که اسامی و موضوعات بکاررفته در این بازی چندان هم «تخیلی و تصادفی»‌ نیستند.

براي مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنيد
مدیر بازدید : 73 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

هیئت مدیره مدارس مسیحی محافظه کار در ایالت فلوریدا پس از موافقت با توزیع انجیل در مدارس و منع کتب به عقیده آنان الحادی، جزوه های حاوی تصاویری از نمادهای شیطان پرستی را نیز در میان دانش آموزان توزیع کرد!

 

به گزارش العالم، مدارس ایالت فلوریدا جزوه های حاوی تصاویری از نمادهای شیطان پرستی که کمترین پیروان را در جهان امروز دارد، در میان دانش آموزان توزیع کرد.

این جزوه ها در قالب "کتاب فعالیتهای مدرسه ای" (The Satanic Children’s Big Book of Activities) منتشر می شود که حاوی تمرین های ساده برگرفته از اعتقادات شیطان پرستی مانند کشیدن ستاره پنج گوش وارونه در اطراف تصاویر سرور تاریکی یعنی شیطان است.

براي مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنيد
مدیر بازدید : 51 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

« شيطان پرستي » (1) يک حرکت مکتبي، شبه مکتبي و يا فلسفي است که هواداران آن شيطان را يک طرح و الگوي اصلي و به وجود آمده قبل از عالم هستي مي پندارند. شيطان پرستي در برخي شاخه هاي آن به معناي پرستش شيطان به عنوان قدرتي بسيار قوي تر و مؤثرتر از نيروهاي خير همچون خدا است. در شيطان پرستي، غير از استفاده از شيطان به عنوان قدرت تاريکي و قدرت مطلق، از نيروها، جنيان و روح هاي پليد و شيطاني نيز براي پرستش و الهام استفاده مي شود؛ در نهايت، « شيطان پرستي » را مي توان به الهام از نيروي شر و پرستش قدرت پليدي معنا کرد. (2)

اين فرقه شاخه هاي گوناگوني دارد که مهم ترين آن ها عبارتند از: (3)

 

 
 
براي مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنيد
مدیر بازدید : 93 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

 «جن‌های آبی»؛ ترفند فراماسونرها در انیمیشن‌های غربی (استراتژی جذاب ولی مخرب برای کودکان)

هدف تشکیلات فراماسونری این است که تمام‏ دولت های جهان را باید تحت سیطره خود در آورد و دولتهایی بر پایه انکار خدا و جمهوری هایی بر مبنای «لا مذهب جهانی» تاسیس کند. «جن آبی» به عنوان هفتمین راز از فرامین شیطانی فراماسون ها، عنصری است که به اعتقاد آن ها باید در افکار عموم جهان نقش ببندد؛ اما به صورت القایی نرم و ظریف، تا جن به عنوان یکی از بهترین دوست های بشر معرفی گردند.

 

می توان به یقین اذعان کرد که مثلث کابالا ، فراماسونری و شیطان پرستی به دلیل برخورداری از خاستگاه، باورها، نمادها و ابزارهای مشترک هدف های مشترکی نیز تعقیب می کنند تا بر جهان حاکم شوند. آن ها برای تحقق این هدف از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و از هر وسیله و واسطه ای کمک می گیرند.

برای مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید
مدیر بازدید : 73 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

داستان بازی در آینده اتفاق می افتد، زمانی که سطح زمین به خاطر جنگ هسته ای قابل سکونت نیست و انسانها برای زندگی مجبور شده اند به داخل مترو پناه ببرند.

 

 

بازی «مترو: آخرین نور۱» یک بازی تیراندازی اول شخص است که به روایت آخر الزمان می پردازد. داستان بازی در آینده اتفاق می افتد، زمانی که سطح زمین به خاطر جنگ هسته ای قابل سکونت نیست و انسانها برای زندگی مجبور شده اند به داخل مترو پناه ببرند و ایستگاه های مترو، به شهرهایی برای بازماندگان جنگ هسته ای تبدیل شده اند. کاربر در نقش کاراکتر اصلی بازی یعنی «آرتیوم۲»  به مبارزه با هیولاهایی می پردازد که بر اثر تشعشعات هسته ای به وجود آمده اند و یا به دفاع از ایستگاه مترو در برابر دزدان و راهزنانی که قصد ربودن غذا و وسایل زنده ماندن مردم داخل ایستگاه را دارند، می پردازد.

براي مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنيد
مدیر بازدید : 77 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی‌های رایانه‌ای در راستای تخریب فرهنگ، برای تحقّق بخشیدن به آرمان غربی‌ها، راهی بازارهای کشورهای مسلمان شده؛ محصولاتی که پس از استفاده از آنها، شخص از هویّت و فرهنگ خود دل‌زده می‌شود.

 

اهمّیت مسئله ظهور و لزوم آمادگی فکری و عملی منتظران از جمله حقایقی است که بر هیچ شیعه منتظری پوشیده نیست و نگاهی گذرا به عملکرد رسانه‌های جهانی در کشورهای غیرمسلمان، بیانگر جدّی گرفتن خطر اعتقاد به منجیّ و تبلیغات وسیع تخریبی در جهت نفی و خرافاتی نشان دادن اعتقاد به منجیّ به طور عام و برنامه‌ریزی گسترده پیرامون مسئله مهدویّت در جهت زدودن حسّ عمیق انتظار و مهدی‌ستیزی، به طور خاص است.

براي مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنيد
مدیر بازدید : 111 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

مهمترین مسئله دوقلوهای افسانه ای، رشد پسربچه ای چینی، به همراه دختری غربی در فضای فرانسه، مهد انقلاب صنعتی و مهد انقلاب کبیر است. گویا تهیه کننده فرانسوی می خواسته گذر چین از ورود به دنیای ماشینیسم را در این مجموعه به نام خود رقم بزند.

 

 

 پس از تبیین اساس و مبانی پژوهش، اکنون نوبت به بررسی انیمیشن هایی می رسد که به ظرافت در صدد تبلیغ سبک زندگی و نوع جهان بینی خود هستند.

 

حال برای آشنائی هرچه بیشتر، روند حضور ادیان و مرام های چینی را در انیمیشن هایی که تلاش دارند آنها را معرفی و تبلیغ نمایند، بررسی کرده و ذیل هر انیمیشن به بحث می پردازیم.

براي مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنيد
مدیر بازدید : 97 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

تائو همواره خود را مبهم نشان می دهد، ولی ثابت و اصیل است، مستور و مخفی از انظار است اما بر تمام موجودات احاطه دارد. در کتاب تائو ته چنگ، ترجمه آمریکائی آن آمده است: « چون با دیده بر تائو نظر می کنند آن را نمی توانند ببینند، از اینرو آن را معدوم یا نامعلوم گفته اند. حواس در تائو موشکافی می کنند، لکن عاقبت، همه حیران و ناکام بر می گردند. »

براي مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنيد
مدیر بازدید : 131 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

هماهنگ بودن فرمت تبلیغی بودیسم با شخصیت ایکیو در فرم کارتون در این مجموعه سنخیتی جذاب پدید آورده. تبلیغات در سازمان یافته ترین و موثرترین شکل آن یک نظام آمورشی است.

 

 

پس از تبیین اساس و مبانی پژوهش، اکنون نوبت به بررسی انیمیشن هایی می رسد که به ظرافت در صدد تبلیغ سبک زندگی و نوع جهان بینی خود هستند.

 

حال برای آشنائی هرچه بیشتر، روند حضور ادیان و مرام های چینی را در انیمیشن هایی که تلاش دارند آنها را معرفی و تبلیغ نمایند، بررسی کرده و ذیل هر انیمیشن به بحث می پردازیم.

 

براي مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنيد

مدیر بازدید : 69 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

هنوز معلوم نیست که چرا به این مراسم اسکار میگویند. اما دو نکته وجود دارد : 

 

1- تندیس اسکار کاملا به شکل تندیس اسیریس(Osiris)، خدای مصریان است . اسیریس همان کسی است که آبلیسک (Obelisk) از اعضای بدن اوست . همان عضوی که وی با این که آن را نداشت توانست ایسیس(isis) را باردار کند. و از ازدواج اسیریس و ایسیس (این دو خواهر برادر اند ) هروس (horus)به دنیا میآید . همان کسی که الان چشم او به عنوان نماد فراماسونری شناخته میشود . 

 

2- نام دو واژه OScar و OSiris بسیار شبیه هم است . 

 

برای مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید

مدیر بازدید : 95 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

با توجه به تاثیر پذیری فوقالعاده جریان فراماسونری از اسطوره های مصر باستان برآن شدم تا مطالبی  را در زمینه سیر تحول این اسطوره ها و تفکرات محاط و محیط حاصل از آن بر این جریان تهیه نمایم. اهمیت این مطلب تا جایی است که هم اکنون به عنوان مثال  فراماسون ها ایزیس(ایسیس) را مادر معنوی خود می دانند و برای نمونه حتی در جریان ساخت مجسمه آزادی توسط فردریک آگوسته بارتولدی فراماسون ، بعد ها توسط خود ماسونها فاش می شود که این مجسمه که در ظاهر تندیس تائییس (معشوقه اسکندر مقدونی است) است با توجه به چهره مادر بیوه بارتلدی و به عبارتی بهتر مادر تمامی ماسونها  (ایسیس) ساخته شده است که البته نمادهای ماسونی فراوان دیگری نیز در آن به چشم می خورد که در مقاله ای دیگر مفصلا به آن خواهم پرداخت. و یااینکه نماد چشم جهان بین که از سمبلهای اصلی فراماسونری است و هم اکنون شما آنرا بر فراز هرم 13 طبقه بر روی یک دلاری آمریکا می بینید همان چشم خدای خورشید مصریان "را" است.

برای مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید
مدیر بازدید : 101 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

متاسفانه چند وقتی است که شاهد گسترش و اشاعه نماد های شیطانی و صهیونیستی در میهن عزیزمانمان هستیم ، نوع و گستردگی این نمادها و افزایش ضریب نفوذ آنها همزمان با گسترش پدیده شیطان پرستی و عرفانهای نو ظهور دیگر، خبر از فتنه ای بزرگ می دهد که موازین و چهار چوب دینی و اعتقادی ما را هدف گرفته است.

 

یکی از این نشانه ها حرف X  سفید رنگ در زمینه ی سیاه است  که شما حتما آنرا تحت عنوان بوگیر در زیر آینه خودروها مشاهده فرموده اید.

 

در ابتدای رواج این نماد شیطانی شفاف سازی های اندک و بعضا به لحاظ اپستمولوژیستی  نا درست از سوی برخی از جراید صورت گرفت و حقیر نیز تذکرلسانی در برخی از سخنرانی هایم در جمع دانشگاهیان را کافی قلمداد نمودم.

 

برای مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید

مدیر بازدید : 77 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

در ابتدا سازندگان فرانسوی آن اعلام نمودند که این مجسمه نماد "تا ئیس" معشوقه اسکندر است اما نکته ظریفی که در این میان نادیده ماند چیز دیگری بود که بعد‌ها نشریه ماسون ترک آنرا فاش ساخت . و آن شباهت بسیار زیاد چهره‌ی این مجسمه با "ایسیس" اسطوره‌ی مصر باستان و الهه مورد تقدیس ماسونها بود.

برای مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

مدیر بازدید : 71 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

حدود یک سال و نیم  پیش در سایتهای خبری اینترنتی با  مطلبی شگفت آور و تکان دهنده روبرو شدم  مبنی بر اینکه :

 

دانشمندان علم Biotechnology یک شرکت کانادایی – استرالیایی  به نام BioGenica موفق به خلق (!) موجودی زنده و ترکیبی شبیه به جنین انسان به نام "GENPET" شده اند ، این خبر در آن برهه سرو صدای نسبتا زیادی در رسانه‌ی سایبری به پا کرد و حتی چند خبر گزاری نسبتا معروف اینترنتی  هم به آن دامن زدند .اما جالب اینجاست که اخیرا نیز این خبردوباره بر سر زبان‌ها افتاده و به قولی  بازار "جن پت " گرم شده است. 

          

 

برای مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید

مدیر بازدید : 93 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

قبلا نیز بیان شد که 9 و 11 از اعداد مقدس ماسونهاست لذا نباید تعجب کرد اگر حادثه برخورد دو هواپیما با برج های دو قلوی تجارت جهانی در روز یازده از ماه نهم اتفاق بیافتاد , و سپس 911 روز بعد از آن ، حادثه بمب گزاری در مادرید به وقوع بپیوندد . طراحان این اتفاقات از سالها پیش و بر مبنای پیشگویی های نوستراداموس کابالیست آن را طراحی نمودند تا به زور هم که شده است پیشگویی اعقاب خود را به تحقق برسانند.

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 بی شک باید  سمبولیسم و نماد گرایی را جز لاینفک جریان فراماسونری دانست جریانی که موجودیت آن بیش از هر تمدن دیگری با پاگانیسم مصر باستان گره خورده است . که قبلا در مقاله ای دیگر با عنوان "نماد های ماسونی مصر باستان" مفصل به آن پرداختم .

 

برای مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طراحی قالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 999
  • بازدید سال : 9,789
  • بازدید کلی : 60,074