پت بز من اشاره به کتابی دارد که جرج بوش در زمان حمله 11 سپتامبر در کلاس درسی برای بچه ها می خوانده که 7 دقیقه بعد از حادثه بوش شروع به خواندن داستان میکند
داستان شروع میشود: گرفتار بودن یک بز در میان حصارها و دارای بارکد بروی پیشانی خود 666
پت بز من اشاره به کتابی دارد که جرج بوش در زمان حمله 11 سپتامبر در کلاس درسی برای بچه ها می خوانده که 7 دقیقه بعد از حادثه بوش شروع به خواندن داستان میکند
داستان شروع میشود: گرفتار بودن یک بز در میان حصارها و دارای بارکد بروی پیشانی خود 666
چه کسی فکرش را می کرد که یک موجود قهوه ای عجیب و غریب با چشمهای بزرگ که روی صفحه ی تبلت یا گوشی آرام ایستاده و نگاهمان می کند، یک روز برایمان جان بگیرد و رسیدگی به او بشود یکی از بزرگترین دغدغه ها و همه فکر و ذکرمان!
«پو» (pou) یک بازی برای گوشی و تبلت با سیستم عامل های اندروید و آی او اس و غیره است که طراحی و فرایند آسانی دارد.
وقتی این بازی و بازی های مشابهش را نصب می کنی، با موجودی مواجه می شوی که رنگش قهوه ای است و چشم های بزرگی دارد. روی صفحه ی گوشی ات ایستاده و با آن چشم های درشت نگاهت می کند و منتظر است تا پدر و مادرش را پیدا کند.
زهرا مهاجری: وسط جلسه نشسته است و تند و تند از حرف های رییس نت برمی دارد تا چیزی از قلم نیفتد. یکهو صدای آشنایی از گوشی بلند می شود که نشان می دهد بچه از خواب بیدار شده. وقتی این بچه از خواب بیدار می شود خودش را کثیف کرده و طبیعتا گرسنه است. زمان در اینجا حیاتی ست. باید هر چه زودتر به «پو» برسی تا وضعش خراب تر از این که هست نشود.
کار را رها می کند و دو سه دقیقه ای به رتق و فتق امور این بچه ی مجازی می پردازد و دوباره برمی گردد سرکار!
كارتون قديمي پينوكيو كه شركت فيلمسازي والت ديزني آن را در سال 1940 منتشر ساخت، هنوز مورد توجه كودكان و بزرگسالان اقصي نقاط جهان قرار ميگيرد. اما، داستان اين عروسك چوبي مبتنی بر یک تمثیل عمیق معنوی و برپايه آموزههاي سری است كه به ندرت درباره آنها سخن به ميان ميآيد. در اين گزارش، ما به منشا و ريشه شكلگيري اين داستان انيميشني و نيز لایههاي پنهان آن نگاه اجمالي خواهيم انداخت.
براي مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنيد
بازی Dying Light(نور فانی یا هر معادل دیگری که میخواهید برای آن در نظر بگیرید) یک بازی آخرالزمانی زامبیمحور و اولشخص برای کنسولهای نسل هشتم (PS4, Xbox One) و نیز رایانه است. این بازی، که بهتازگی و در تاریخ 27 ژانویه 2015 (7 بهمن 1393) به بازار عرضه شده، ساخت شرکت تکلند (Techland) بوده و توسط شرکت وارنر براس (Warner Bros) منتشر شده است.
وقایع بازی در شهری به نام حرّان (Harran) روی میدهد. هرچند سازندگان بازی مدعی شدهاند که نام تمامی اشخاص و اماکن موجود در این بازی «تخیلی» بوده و هرگونه شباهتی «کاملا تصادفی» است، اما با کمی دقت میتوان دریافت که اسامی و موضوعات بکاررفته در این بازی چندان هم «تخیلی و تصادفی» نیستند.
« شيطان پرستي » (1) يک حرکت مکتبي، شبه مکتبي و يا فلسفي است که هواداران آن شيطان را يک طرح و الگوي اصلي و به وجود آمده قبل از عالم هستي مي پندارند. شيطان پرستي در برخي شاخه هاي آن به معناي پرستش شيطان به عنوان قدرتي بسيار قوي تر و مؤثرتر از نيروهاي خير همچون خدا است. در شيطان پرستي، غير از استفاده از شيطان به عنوان قدرت تاريکي و قدرت مطلق، از نيروها، جنيان و روح هاي پليد و شيطاني نيز براي پرستش و الهام استفاده مي شود؛ در نهايت، « شيطان پرستي » را مي توان به الهام از نيروي شر و پرستش قدرت پليدي معنا کرد. (2)
اين فرقه شاخه هاي گوناگوني دارد که مهم ترين آن ها عبارتند از: (3)
«جنهای آبی»؛ ترفند فراماسونرها در انیمیشنهای غربی (استراتژی جذاب ولی مخرب برای کودکان)
هدف تشکیلات فراماسونری این است که تمام دولت های جهان را باید تحت سیطره خود در آورد و دولتهایی بر پایه انکار خدا و جمهوری هایی بر مبنای «لا مذهب جهانی» تاسیس کند. «جن آبی» به عنوان هفتمین راز از فرامین شیطانی فراماسون ها، عنصری است که به اعتقاد آن ها باید در افکار عموم جهان نقش ببندد؛ اما به صورت القایی نرم و ظریف، تا جن به عنوان یکی از بهترین دوست های بشر معرفی گردند.
می توان به یقین اذعان کرد که مثلث کابالا ، فراماسونری و شیطان پرستی به دلیل برخورداری از خاستگاه، باورها، نمادها و ابزارهای مشترک هدف های مشترکی نیز تعقیب می کنند تا بر جهان حاکم شوند. آن ها برای تحقق این هدف از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و از هر وسیله و واسطه ای کمک می گیرند.
داستان بازی در آینده اتفاق می افتد، زمانی که سطح زمین به خاطر جنگ هسته ای قابل سکونت نیست و انسانها برای زندگی مجبور شده اند به داخل مترو پناه ببرند.
بازی «مترو: آخرین نور۱» یک بازی تیراندازی اول شخص است که به روایت آخر الزمان می پردازد. داستان بازی در آینده اتفاق می افتد، زمانی که سطح زمین به خاطر جنگ هسته ای قابل سکونت نیست و انسانها برای زندگی مجبور شده اند به داخل مترو پناه ببرند و ایستگاه های مترو، به شهرهایی برای بازماندگان جنگ هسته ای تبدیل شده اند. کاربر در نقش کاراکتر اصلی بازی یعنی «آرتیوم۲» به مبارزه با هیولاهایی می پردازد که بر اثر تشعشعات هسته ای به وجود آمده اند و یا به دفاع از ایستگاه مترو در برابر دزدان و راهزنانی که قصد ربودن غذا و وسایل زنده ماندن مردم داخل ایستگاه را دارند، می پردازد.
بازیهای رایانهای در راستای تخریب فرهنگ، برای تحقّق بخشیدن به آرمان غربیها، راهی بازارهای کشورهای مسلمان شده؛ محصولاتی که پس از استفاده از آنها، شخص از هویّت و فرهنگ خود دلزده میشود.
اهمّیت مسئله ظهور و لزوم آمادگی فکری و عملی منتظران از جمله حقایقی است که بر هیچ شیعه منتظری پوشیده نیست و نگاهی گذرا به عملکرد رسانههای جهانی در کشورهای غیرمسلمان، بیانگر جدّی گرفتن خطر اعتقاد به منجیّ و تبلیغات وسیع تخریبی در جهت نفی و خرافاتی نشان دادن اعتقاد به منجیّ به طور عام و برنامهریزی گسترده پیرامون مسئله مهدویّت در جهت زدودن حسّ عمیق انتظار و مهدیستیزی، به طور خاص است.
مهمترین مسئله دوقلوهای افسانه ای، رشد پسربچه ای چینی، به همراه دختری غربی در فضای فرانسه، مهد انقلاب صنعتی و مهد انقلاب کبیر است. گویا تهیه کننده فرانسوی می خواسته گذر چین از ورود به دنیای ماشینیسم را در این مجموعه به نام خود رقم بزند.
پس از تبیین اساس و مبانی پژوهش، اکنون نوبت به بررسی انیمیشن هایی می رسد که به ظرافت در صدد تبلیغ سبک زندگی و نوع جهان بینی خود هستند.
حال برای آشنائی هرچه بیشتر، روند حضور ادیان و مرام های چینی را در انیمیشن هایی که تلاش دارند آنها را معرفی و تبلیغ نمایند، بررسی کرده و ذیل هر انیمیشن به بحث می پردازیم.
تائو همواره خود را مبهم نشان می دهد، ولی ثابت و اصیل است، مستور و مخفی از انظار است اما بر تمام موجودات احاطه دارد. در کتاب تائو ته چنگ، ترجمه آمریکائی آن آمده است: « چون با دیده بر تائو نظر می کنند آن را نمی توانند ببینند، از اینرو آن را معدوم یا نامعلوم گفته اند. حواس در تائو موشکافی می کنند، لکن عاقبت، همه حیران و ناکام بر می گردند. »
هماهنگ بودن فرمت تبلیغی بودیسم با شخصیت ایکیو در فرم کارتون در این مجموعه سنخیتی جذاب پدید آورده. تبلیغات در سازمان یافته ترین و موثرترین شکل آن یک نظام آمورشی است.
پس از تبیین اساس و مبانی پژوهش، اکنون نوبت به بررسی انیمیشن هایی می رسد که به ظرافت در صدد تبلیغ سبک زندگی و نوع جهان بینی خود هستند.
حال برای آشنائی هرچه بیشتر، روند حضور ادیان و مرام های چینی را در انیمیشن هایی که تلاش دارند آنها را معرفی و تبلیغ نمایند، بررسی کرده و ذیل هر انیمیشن به بحث می پردازیم.
براي مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنيد
هنوز معلوم نیست که چرا به این مراسم اسکار میگویند. اما دو نکته وجود دارد :
1- تندیس اسکار کاملا به شکل تندیس اسیریس(Osiris)، خدای مصریان است . اسیریس همان کسی است که آبلیسک (Obelisk) از اعضای بدن اوست . همان عضوی که وی با این که آن را نداشت توانست ایسیس(isis) را باردار کند. و از ازدواج اسیریس و ایسیس (این دو خواهر برادر اند ) هروس (horus)به دنیا میآید . همان کسی که الان چشم او به عنوان نماد فراماسونری شناخته میشود .
2- نام دو واژه OScar و OSiris بسیار شبیه هم است .
برای مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید
حدود یک سال و نیم پیش در سایتهای خبری اینترنتی با مطلبی شگفت آور و تکان دهنده روبرو شدم مبنی بر اینکه :
دانشمندان علم Biotechnology یک شرکت کانادایی – استرالیایی به نام BioGenica موفق به خلق (!) موجودی زنده و ترکیبی شبیه به جنین انسان به نام "GENPET" شده اند ، این خبر در آن برهه سرو صدای نسبتا زیادی در رسانهی سایبری به پا کرد و حتی چند خبر گزاری نسبتا معروف اینترنتی هم به آن دامن زدند .اما جالب اینجاست که اخیرا نیز این خبردوباره بر سر زبانها افتاده و به قولی بازار "جن پت " گرم شده است.
برای مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید
نیروهای آمریکایی طی عملیاتی تحت عنوان «عملیات گیوتین» به تهران حمله میکنند و در نزدیکی برج میلاد دست به عملیات نظامی میزنند.
به گزارش مشرق،شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) در جدیدترین شماره از سری بازیهای «میدان نبرد» (Battlefield) کشور ایران و تهران را تبدیل به صحنه جنگ کرده است.
در این بازی نیروهای آمریکایی که همیشه نقش حامیان صلح و ثبات و حقوق بشر را در فیلمها و بازیها دارند، این بار به خود جرات داده و به جنگ با مردم ایران روی آوردهاند. این بازی یک بازی تیراندازی اول شخص و دوازدهمین شماره از سری بازیهای Battlefield است و داستان آن حول 2 شخصیت اصلی در سال 2014 میچرخد.
برای مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید
ابتدا از عکس روی قاب سی دی بازی شروع می کنم
همانطور که در تصویر این بازی مشاهده می کنید دو شخصیت این بازی به گونه ای ایستاده اند که فقط یک چشم آنها مشخص است و فرد وسطی هم چشم چپ او قرمز رنگ است که در این تصویر کاملا تاکید بر تک چشم شده است و مفهوم تک چشم در ضمیر نا خودگاه فرد ثبت می شود بدون آنکه بداند و موها نیز مثلثی شکل است ، باور فراماسون ها وشیطان پرست ها بر آن است که شیطان تک چشم است و فقط چشم چپ دارد ، یادآور نماد تک چشم بر روی هرم ناقص در یک دلاری است.
و در کاور و پوشش دیگر این بازی همین مطلب را مشاهده می کنیم ، شخصیتی از بازی به صورت تک چشم آن هم چشم چپ مشخص است ،جای شکی نمی ماند که منظور طراح از طرح روی سی دی همان القا فردی تک چشم است
برای مشاهده مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید
نقشه ایران
بسم الله الرحمن الرحیم
صهیونیسم با سلطه بر صنعت سینما، موسیقی، بازی های رایانه ای و دیگر ابزارهای رسانه ای سعی در عملی کردن اهداف شیطانی و پلید خود دارد.در این بخش به بررسی بازی صددرصدماسونی لاکسور (LUXOR) می پردازیم.
بازی لاکسر به چه فرا میخواند؟!
شناخت اندکی که نسبت به صنعت بازی در کشور ما وجود دارد، باعث شده است تا بیشتر افراد، بازی های کامپیوتری را ویژه کودکان بدانند و آن را نوعی تفریح جهت اوقات فراغت بپندارند. حال آنکه در اکثر کشورهای جهان، این بخش از علوم ICT جزو تخصص های مهم به شمار می رود و اهمیت بسزایی دارد. هم اکنون رشته معماری و طراحی بازی های کامپیوتری در بسیاری از دانشگاه های معتبر جهان تدریس می شود و فارغ التحصیلان این رشته ها مانند میلیون ها نفر دیگر در این صنعت نوین، مشغول به کار می شوند.
رسانه نو ظهور بازی های رایانه ای با قابلیت ها و ویژگیهای خاص خود به جرات می توان گفت که ضریب تاثیر گذاری و نفوذ خود را حتی از رسانه هایی چون سینما و تلویزیون نیز افزایش داده اند از مهمترین این ویژگیها ماهیت تعاملی بودن بازی های رایانه ای است.